reklama

odpustenie

Zdieľame tie isté pocityLáskou sme zatiaľ opití.Po noci s tebou cítim sa dobytý,som ako podťatý.V očiach vidím ti strach.Cítim nášho konca pach.O stenu hádzať hrach.Nemá zmysel ostávať v hrách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Odpustenie

Zdieľame tie isté pocity

Láskou sme zatiaľ opití.

Po noci s tebou cítim sa dobytý,

som ako podťatý.

V očiach vidím ti strach.

Cítim nášho konca pach.

O stenu hádzať hrach.

Nemá zmysel ostávať v hrách.

Chceš ma opustiť, viem,

skutočnosť nemení sa na sen.

Ja hluchý som ako peň,

aj ja náš koniec chcem.

Spojil nás svet nádherný,

a ty bola si môj tiket výherný

však nelúbim, nie som ti verný,

bola si kvet nepolievaný.

Ostala len problémov hŕsta.

Vytratila sa z nás láska.

Ostala mi na ústach páska.

Zlomila sa pod nami halúzka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

77 slov chcem ti ešte povedať.

Neviem, kde mal by som začať.

V minulosti smiem ťa milovať

V budúcnosti ísť ťa nechať

Ako v rozkvitnutej záhrade,

kde rastú aj paprade.

Už neboli sme v lásky nálade.

Zastali sme na mŕtvom bode,

bez seba a nikde.

Náš vzťah uväznili kliešte.

Nedokonalou si bola ešte.

Zlom nás postrašte,

k láske nás postrčte.

Nedokonalý som i ja, to sa vie.

Neskoro žiadať o odpustenie.

Povedať prepáč, hlúpo to znie.

Čím si si prešla, je ti to mňa zle.

Nepoviem prepáč, ticho trpím.

Čo stane sa keď ťa zočím?

Ulica je dosť široká, myslím.

Úspešne sa mi vyhneš, cítim.

Ak predsa len oči sa nám stretnú.

Vykročíme na prechod na zelenú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Naše srdcia bijú, nezastanú,

motýle v bruchu už nenastanú.

dostala si sa cez to,

vyhla si sa mi úspešne, isto.

Ty už našla si svoje miesto,

ja stále hľadám sa neisto.

Želaj mi štastie ako ja tebe snáď,

všetko najlepšie, zdravie želám.

Ty ma však minieš, poznám?

Pýtaš sa, keď na lavičku sadám.

Podídeš ku mne, srdce bije ti.

Z lásky síce ostali len smeti.

Nahneš sa. Do očí hľadím ti,

kľud cítim. Hovoríš: ,,Odpúšťam ti´´.

Michal Hraško

Michal Hraško

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život je premiéra a repríza už nebude Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu