reklama

Niečo pre neverníkov.. ale no taaak :)

Nevera Má otázku v očiach, keď prichádza domov. Myšlienky vkladá do slov. Čo robieval po nociach? Stali sa z nich cudzí. Jeden aj ten druhý. Kto neveru

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nevera

otázku v očiach,

keď prichádza domov.

Myšlienky vkladá do slov.

Čo robieval po nociach?

Stali sa z nich cudzí.

Jeden aj ten druhý.

Kto neveru dopustil?

A kto ju spôsobil?

Zakrýva plač rukami na tvári.

Neverník skončí v žalári.

Podvedenú smútok lanári.

Kľačí, prosí pri oltári.

Čo spôsobil, nedá sa vrátiť.

Plameň sviečky zhasína.

Karta sa obráti.

Čo z toho vyplíva?

Nevera je chybou oboch.

Ako pleseň na popadaných listoch.

Dážď stekajúci po prstoch.

Mastnota na neumytých vlasoch.

Umýva si srdce po žiali.

Kráčali po tenkom ľade,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

keď po nevere sa zahľadel.

Povedať ľúbim ťa ostáva v diali.

,,Zbaľ si veci a vypadni,

už nechcem nikdy ťa vidieť.''

Alebo

,,Ľúbim a odpúšťam ti,

chcem o teba s nikým sa deliť.''

Prepáč mi láska, pokazil som,

dosť bolo smutných sránd.''

''Hľadal som smaragdy tam von

A doma som ma diamand.''

Michal Hraško

Michal Hraško

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život je premiéra a repríza už nebude Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu